tjugoåttonde mars

Skön helg!

Mys med Lovisa och Lovisa i fredags. Jag tog med smörfria scones och chokladbollar som vi mumsade i oss då vi såg på filmen Julie&Julia. Underbaraste film jag sett på länge! Meryl Streep och matlagning, kan det bli bättre?



Himla kul att den är verklighetsbaserad, här är de äkta Julie&Julia:

 


Lördagen började tidigt med en klippning, mitt hår blir bara kortare & kortare! Sedan var det tänkt att spendera massa tid på chokladfestivalen i Waterloo men det var inte så intressant som vi trodde så efter en kort stund där tog jag och Matilda oss vidare till Camden Market en sväng och träffade lite folk.
Sen hem till Matilda för att käka, baka mockarutor (är de inte det godaste som finns?!) och se på Trollkarlen från Oz, så söt film.
Under Earth Hour stod vi på Piccadilly Circus och skådade den släckta reklampelaren. Det kändes verkligen helt fel att se den svart! Coolt var det minsann :)




Dags att nana. Sov sött!


Kommentarer
Postat av: Emme

Såg den med idag. Så bra var den. :)

2010-03-29 @ 17:17:01
URL: http://missxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0