Åtta dagar kvar

Näst sista helgen i Tromsö är förbi och nu är vi bara fem personer kvar i huset. Sara har lämnat oss det känns så tomt utan henne även att hon inte bodde här så länge...

I fredags var vi på förfest hemma hos Hannas pojkväns kompis, Sebastian. Det var jag, Hanna, Matilda, Sara, Iselin, Nico, Sebastian och Espen, trevligt var det! Framåt ett tiden åkte vi till Grunder där vi mötte Robertsfors gänget och dansade ett tag. Kvällen avslutades hemma med Sara, Hanna och Nico där vi delade på en burk Ben & Jerry - cookie dough, min favorit!

På lördagen var vi lediga från Knollen, välbehövligt efter två dagars jobb på 12 timmar! På kvällen blev det dock jobb på en 80års fest. Det var buffé så jag, Matilda och Lisa slappade mest, serverade vin och plockade lite disk, lättförtjänta pengar! Då vi slutade vid halv tolv gick vi till Grunder, tog stämpel för att slippa stå i kö senare, åkte hem till Hanna och Sara, fixade iordning oss snabbt och åkte in till stan igen. Det blev lite Amunden, Grunder och mat på Knollen innan vi tog taxi hem, och det var inte vilken taxi som helst utan vår kära Roxette taxi!! Vi blev överlyckliga och bad chauffören spela Roxette för oss igen och vi sjöng hela vägen hem.

Igår städades det en del i huset, lite häng på vår soliga altan och filmmys med Håkan som vanligt :)

Idag är jag ledig, ska packa och förbereda lite inför flytten och klockan halv tre ska jag på ansiktsbehandling. Spännande!

Bästa taxichauffören...

Kommentarer
Postat av: Ulrikisen :)

Det kan inte vara svårt att jobba nattpass i Tromsö då det ju är dag dygnet runt typ:p Vad häftigt att du har fått testa på att leva i den delen av världen!

Hoppas att behandlingen gick prima.. Älskade vän xX

2011-06-02 @ 13:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0