Separationsångest

Sara, Lisa & Matilda på sushirestaurangen i fredags...

Jag är en sliten tjej ikväll, väldigt skönt att vi slappar framför film här hemma!

Vi har ett par tuffa dagar framför oss på Knollen nu, både Peter och Tomas åker till Sverige imorgon och kommer tillbaka på tisdag. Därför blir det långa dagar, cirka elva-tolv timmars jobb varje dag. Som tur är lyckades vi tre få ledigt på lördag då så många extraarbetare vill jobba, göttans!

I helgen lämnar vår Sara oss för att flytta hem till Sverige igen... Så sorligt nu när vi sambos ska splittras :(

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej Gumman, jag tkr du e enormt duktig som laddar å sen står ut med allt jobbandet. Snart blir det lugnare igen. Och du ska veta att det ju är många här hemma som kommer att bli jätteglada över att du kommer hem igen. Själv tkr jag det är riktigt najs att vara tbx:d Kan passa på att berätta att jag sitter på bussen t mormor just nu. Ska hälsa på henne fram t torsdag. Hoppas på fint väder på Öland oxoB-) Tyvärr kan jag nog inte skypa på ett tag..? Sen ska jag nämligen t Uppsala över nästa helg. Det blir ett himla åkande. Försvinner upp m Erik t Linköping på en student där å övernattar 1 natt minst. Men vi måste träffas så snart du kommer hem älskling:* Ps, har sommarkortet nu oxo...

2011-05-29 @ 19:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0