Grillpremiär i Tromsdalen

Det är väldigt skönt att vara tillbaka i Tromsö hos tjejerna, vi njuter av de få sista veckorna tillsammans. Dock är det segt att vara tillbaka på jobb, man är sliten varje kväll och jag är lite trött på att göra dessa baggar. Beror väl på hemlängtan, jag saknar er alla där hemma så mycket!

I veckan har det inte hänt mycket mer är att Lisa kom tillbaka i onsdags och vi alla åkte till byen och satte oss på Rorbua, pratade om allt som hänt i påsk och drack öl, dock inte jag och Sara som bestämt oss för att bli hälsosamma, vi drack citronvatten, hehe.
I fredags hängde Iselin med oss hem efter jobb och vi hade myskväll med film, frukt, grönsaker och dipp, mums.
Igår började jag, Hanna & Sara dagen tidigt med att gymma, så duktiga är vi. Sedan vidare till jobb på Knollen till halv fem. Efter det åkte vi hem och satte igång grillen för första gången, gasolgrillen alltså, det är min nya bästa vän, så smidigt! Vi åt korv med bröd, grillade champinjoner och annat, goooott!
Senare kom Stefan, Boman och Krille hit på lite förfest innan vi åkte till byen och mötte Martine och hennes väninna och gick till Amundsen där Lisa köpte tre stycken strawberry daiquiries för bara 30 kronor! Bartendern slog in fel, så gött och de gör drinken så god! Vi avslutade kvällen med dans på Grunder och nattbagge på Knollen innan vi åkte hem och la oss.

Idag har vi spenderat nästan hela dagen på altanen då vi har haft jättefint väder. Vi satt först i bikini och stekte, senare tände vi igång grillen igen och grillade lax. Sjukt gott var det!

Jag och Lisa bokade förresten vår hemresa igår och vi åker hem till Jönet den sjunde juni. Det är inte alls lång tid kvar nu!!


Sara & Hanna igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0