Min Arvid

Nu har han lämnat mig, den där Arvid. Det har vart helt fantastiskt att ha honom här och det känns himla tomt utan honom nu...
Han kom i torsdags kväll. På fredagen var jag tvungen att jobba ett par timmar då det var kris, sedan kom Arvid och vi lunchade på Knollen innan vi tog en promenad med Peters söta hund Fritjof. På kvällen såg vi film med Matilda och svensken Viktor och åt kladdkaka, mums.
På lördagen for vi iväg till Kroken för lite skidåkning i snöstormen, det var såå kallt och snön bara piskade mot kinderna men härligt var det att stå på skidor igen efter två år. På kvällen åt vi middag ute på Egon med Matilda, Lisa, Hanna, Håkan och Sara. Sara är Hannas kusin från Örebro som jag berättat om tidigare, hon har flyttat hit nu och verkar vara jättego!
På söndagen tog vi en promenad i byen och längs hamnen, vi åt jättegod thai mat på restaurangen Tangs och sedan checkade vi in på Radisson SAS för en natt. Vi bodde på nionde våningen med jättefin utsikt. Vi hade dessutom badkar så det blev ett långt skönt bad på kvällen innan vi somnade gott. Hotellets sängar är så sjukt sköna!
Vi åt god hotellfrukost på måndagsmorgonen innan vi checkade ut och for till Tromsdalen, glada över att snöovädret ( som hållt på i nästan en vecka) var över och solen kommit fram så vi kunde ta oss upp med fjällhissen på fjället Storstein. Det var så sjukt fint!! På kvällen bastade vi, åt pannkakor och spanade efter norrsken, dock utan någon lycka.

Bilder kommer då jag får ork...

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0