Söndags morgon

I fredags var tanken att det skulle bli en lugn utgång med tidigt slut men det var lättare sagt än gjort. Jag, Lisa, Matilda och Maja började här hemma med att spela Med andra ord innan vi for till Mojo för att besöka norska Hanna som provjobbade. Vi gick snart vidare då det som vanligt var dåligt där. Matilda och Maja gick till Driv medans jag och Lisa gick till Amundsen och Grunder för att dansa av oss. Vi avslutade kvällen med en raggarballe med svängdörrar innan vi for hem och hamnade i säng vid fyra tiden.
Igår jobbade vi på Knollen, jag kände för att ta disken hela dagen vilken är väldigt skönt ibland! På kvällen gjorde Matilda, Hanna och jag ett litet besök på en fest i byen som inte var så mycket att ha så jag for hem tidigt för att och sova. Så skönt!
Nu ska jag strax iväg och möta Lisa, som jobbat, vi ska träna och basta! Sedan blir det storstädning för hela slanten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0