Födelsedagskalas

Imorgon blir det en lång dag. Först och främst börjar jag redan klockan halv åtta då Tomas behöver hjälp nu nr Peter är på tre veckors semester i Thailand (jag är inte avis alls, nejdå). Sedan är vi även två man kort imorgon, vi fann ingen ersättare för Peter och Matilda har idag blivit sjuk i halsont och feber, stackarn.
Hoppas jag slipper bli smittad, det vore väldigt typiskt då Arvid kommer nu. Bara två dagar kvar :)

I helgen hade firade vi Lisa med en stor födelsedagsfest här hemma med 30-40 pers, det blev så himla lyckat! Det blev förfest, fest & efterfest, flera sa att det var den bästa hemmafesten de vart på och Lisa var helnöjd så det kunde inte blitt bättre! Hon fick till och med en lapdance av kocken Steve från SAS (han slutade upp i enbart string!), så sjukt kul!!

Norsk-Hanna & jag i lördags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0