Sista helgen i Tromsö

I fredags jobbade jag som sagt sista dagen på Knollen, kändes väldigt märkligt!
På kvällen åkte vi till Håkan där det bjöds på tacos och film och hundvalpsbus.
Igår tog strosade vi omring en stund på Pyramiden, tog en fika, sedan solade vi innan vi gick hem och fixade oss iordning inför kvällen. Vi sambos plus Iselin åkte till grabbarna på förfest vilket var kul som vanligt! Sedan for vi till Grunder med våran kära taxichaufför Trond som gav oss sitt nummer förra helgen och vi dunkade Roxette hela vägen in såklart!
Kvällen slutade lite misslyckat då jag fick en halvliter öl över hela mig utav olycka och åkte hem vid tre tiden, men annars var det en kul kväll!
Idag har det packats och tvättats. Hanna är hos sin gutt och Lisa är på personalfest så jag och Matilda ska se på Ecplipe som vi hyrt och äta majskolvar, muuums!
Imorgon ska det packas klart, Lisa och jag ska städa ur vårt rum och så ska jag baka en kaka till jobbet, åka in och säga hejdå till dom. Buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0