Flyttstädning

Eftersom det är röd dag och vi är lediga drog vi ut igår, jag, Matilda, Hanna och Iselin, alltså vi "knollare" :)
Vi förfestade här hemma vilket blev lite sorgligt ett tag då Hanna insåg att vi snart ska skiljas åt och inte kunde sluta gråta, sötnos! Vid tolv åkte vi till byen och gick till Bastard och Grunder, sedan vidare till en lam efterfest en stund innan vi köpte korv med bröd och åkte hem.

Idag har vi börjat med flyttstädningen, fy sjutton säger jag bara! Vi var fem personer som städade non stop i fem-sex timmar och det känns som att vi har en massa kvar ännu...
Nu har norska Hanna flyttat ut också, sen så åker jag & Lisa på tisdag och Hanna & Matilda den 16de.

Imorgon jobbar jag min sista dag på Knoll og Tott, sinnessjukt...

Muppar mitt i natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0