Søndag

Igår var det slitsamt minsann! Efter ett par timmar på Knollen gick Matilda och jag direkt till SAS där vi som sagt serverade på SAS egna personalfest. Det var ganska kul eftersom många blev väldigt fulla och senare var det karaoke tävling, vissa sjöng så illa! Jag och Matilda stannade till slutet vilket var vid tre och vi skulle få skjuts hem av vår chef Kent-Are som var tvungen att städa upp efter en idiot från festen som slått sönder en glasdörr, så vi var inte i säng förrän fyra, jag var såå trött!

Idag skulle vi mötas på förmiddagen på Knollen för vaskedag (städdag) men så trötta som vi var råkade vi försova oss och kom inte dit förrän nära tre, oops! De var nästan klara med städningen då vi kom, det var skönt att slippa undan tycker jag, hehe!
Efteråt gick jag, Matilda och Hanna och käkade på Burger King, det går bra för mitt hälsosamma liv ;)

Nu blir det Morden i Midsommar!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Haha, menar du att du har ett nyarslofte??

Det ar bra att du uppdaterar bloggen nu nar vi inte kan skypa. Det skulle nog ga att skypa om vi verkigen planerade i forvag och sa men isf far jag ta med datorn och satta mig pa Mcdonalds^^ Har hittat ett ganska nara min bostad!

Tanten jag bor hos ar sotast alltsa!

PussPUssPuss och Kraaam

2011-01-11 @ 14:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0