Go helg

Vi behövde enbart jobba till tolv på SAS i fredags och då åkte vi hem, la oss och och sov ut, så skönt! På lördags morgonen låg jag och läste ut boken Eat Pray Love, det var en ganska seg bok faktiskt, jag undrar om filmen är likadan... Någon som sett den?
Senare åkte jag, Matilda och Hanna in till byen där vi shoppade lite på rea och köpte sushi ingredienser för hemma sedan gjorde jag sushi till oss alla, såå sjukt gott!
På kvällen var ju tanken att vi skulle ut och äta för att fira Ida men stackarn fick maginfluensa under fredagen så det ställdes is. Dock hindrade inte det oss andra utan vi bjöd hit de andra svenskarna Gabriella, Maja, David, Adam & Viktor på lite förfest. Det blev nästan lite väl kul där ett tag då våra grannar ringde på och oroade sig för att vi skulle falla ner genom golvet... Han var riktigt sur, oops!
Lisa och jag var ganska trötta så vi stannade hemma medans de andra gick ut.

Det var superskönt att vakna upp extra utvilad och pigg idag!
Jag och Lisa tog oss till gymmet där jag blandannat powerwalkade i en halvtimma samtidigt som jag läste i boken
som min fina syster gav mig i julklapp, Carrie diaries, som handlar om Carrie i Sex and the city, innan själva serien startade. Den verkar väldigt bra!

Just nu väntar vi på att vår lille Håvard ska komma hem, då blir det film och mys :)


Lisa i byen idag, det snöar som bara den!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Där står jag, i gummistövlar och mjukisbyxor.

2011-01-23 @ 18:40:36
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/
Postat av: Elin

Det gör du minsann!

2011-01-23 @ 18:43:43
URL: http://givemethebliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0