Sliten tjej

Det är jag det! I tisdags drog min arbetskamrat Katrine med mig på ett hårt aerobics pass på gymmet vilket har gett mig en riktigt fet träningsvärk, så det gick väl sådär på jobbet igår, kunde knappt böja mig ner... Igår kväll jobbade jag även på SAS som gick smidigt, slutade redan vid elva!
Ikväll körde jag och Lisafisa boxning, kul och jobbigt pass, det känns rejält i armarna nu! Undra hur det kommer gå imorgon kväll då det blir jobb på SAS igen, hehe...

Denna helg bestämde vi att vi skulle vara lediga igen, såå underbart! Vi får se vad som sker, det ser ut som att vi ska fira partysvensken Ida på lördag som fyllde år häromdagen. Trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0