Ny vecka

Här kommer lite foton från i lördags då vi började med förfest här hemma innan vi gick ut...
 



Vi hade jättetrevligt här hemma, dansade bland annat bugg, salsa och "Björn Gustavsson-dansen" och skrattade en massa! Sedan åkte jag, Hanna och Matilda in till stan och dansade på Driv, dock var inte musiken något vidare bra... Förfesten var roligast, som det oftast brukar vara :)

I söndags lyckades vi faktiskt pallra oss iväg till gymmet, jag, Hanna och Lisa och tränade en stund men åkte mest dit för att få basta, såå skönt! Hemma sedan så städade vi och chillade resten utav dagen :)

Idag efter jobb hade jag en väldigt trevlig skype date med Ulrika, som sedan två veckor är bosatt i Frankrike och pluggar franska, såå kul! Hon verkar ha det jättebra och jag är ganska så avis, heh! Jag saknar dig!!

Nu är det dags att hoppa i säng. Nattiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0