Tillbaka i Tromsdalen

Jag har haft det såå gött hemma i Svedala! Önskar jag kunde stannat ett tag till men jobbet kallade här i Tromsö...
Jag har myst med familjen, vänner och min fina Arvid. Jag besökte Gekås med syster, Matilda och Jennifer där det shoppades massor och på hemvägen gick Matildas bil sönder så vi fick dra på oss våra nya kläder, traska tillbaka till Gekås i kylan och vänta på skjuts, så det blev ännu mera shopping, haha!
Nyår firades i Götet med ett gäng London vänner. Vi åt jättegod middag hemma hos Veronica innan vi gick till Trädgårn och dansade in det nya året :) Jättelyckad kväll & natt, speciellt eftersom jag senare mötte upp Arvid och åkte hem till honom. Jag bosatte mig hos honom ett par dagar, det var så underbart! ♥
Hemresan gick smidigt, dock klantade jag till det rejält då jag glömde min handväska på flygplanet (så typiskt mig), inser det då jag är hemma och ska öppna resväskan utan lycka eftersom nyckeln till låset ligger i handväskan, haha. Som tur var fann de väskan och jag kunde hämta den ikväll. Skönt!

Nu återgår allt till det vanliga, jag och Matilda började jobba idag igen och imorgon kommer Lisa och Hanna hem. Det ser jag fram emot :)


Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det är galet att du faktiskt lyckades glömma en handväska bara sådär.. Det händer bara inte xD

Det är ju alltför tur att du fick tillbaka den. Nu har jag suttit och bloggat på en bra stund för att få till ett mkt långt inlägg. Hoppas att du orkar läsa (det gör du förstås - när det gäller mig) :D.

Jag har inga planer på att skaffa internet utan tänker passa på att leva relativt billigt. Har ju inte hunnit jobba ihop så värst mycket pengar under hösten egentligen.

Jag hoppas att du finner motivationen att komma igång med jobbet för tiden går fortare när man har tråkigt.



Vet du, tyvärr kan jag inte ringa till Sverige med mitt comviq kontantkort :( Samtalen vill inte vidarekopplas :/ Däremot kan andra ringa min mobil så jag är inte helt utlämnad :)

Ojoj, jag är så himla trött å vill sova (JUST NU) men jag har en 25 minuters promenad med tung laptopväska att bära innan jag kommer hem. Det får bli till att slappa i eftermiddag. Eventuella läxor får skrivas imon.



Pusspusspuss

2011-01-05 @ 16:07:18
Postat av: ulrika

Haha, jag menar att tiden går fortare när man har ROLIGT förstås!

2011-01-05 @ 16:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0