Ledig helg!

Grattis till världens finaste Ulrika som fyller 20 år idag!! ♥
Jag önskar jag var med dig i Frankrike och kunde fira dig, det hade vart såå kul!

Ååh, så skönt att vara ledig :)
Idag sov vi ut, vi var slitna efter att ha jobbat dubbelpass igår. Först Knollen och sedan direkt till SAS där vi jobbade fram till halv fyra, de där jäkla gästerna ville aldrig gå hem, så Kent-Are fick till slut be de sista att gå, haha!
Jag vaknade först idag (som vanligt, jag är ganska så morgonpigg) så jag lyxade till det med att baka havre-scones, mums! När Matilda vaknat traskade vi ner till Tromsdalens lilla center Pyramiden, tog sol (som de säger på norska när man solar solarium, hah), shoppade lite på HM och på Vinmonopolet, för ikväll ska vi ut :) Vi sambos ska förfesta lite här hemma innan vi ska ut på byen... Ska bli kul!
Dock får det inte bli allt för kul så att säga, för imon ska det städas och tränas är det tänkt!

Vår låt!


"Jag är inte sjuk, jag är partysvensk"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0