En helg på partysvenskt vis

Igårkväll var vi ett gäng svenskar som åt middag ute på restaurangen Egon för att fira Ida, det var jättemysigt! Vi åt god mat och efteråt ordnade vi så att vår servitör överraskade Ida med fin dessert och sång, och inte nog med det överraskade han oss alla med varsin ballong, haha, sjukt kul!
Mätta och belåtna tog vi bussen till en förfest i Tromsdalen hemma hos ett par svenska killar, mycket trevligt! Så trevligt att jag lockades med att följa med ut på byen trots att jag inte borde för jobb väntades morgonen därpå... Drog iallafall in till byen, dansade på Amundsen och åt bagge på Knollen innan jag for hem och kom i säng vid tre. Två timmar senare var det dags för mig och Lisa att gå upp, fixa oss och promenera in till byen (bussarna går inte så tidigt på morgonen) och börja vårt jobb på frukosten på SAS. Det var första gången för mig att jobba där och det gick himla bra, dock mådde jag inte särskilt bra men det var det värt för det var en väldigt kul kväll! 

Annars idag har vi städat här hemma som vanligt och vi har fått en ny sambo, igen! Håkan flyttade hem till sin mor i fredags och nu har norsken Hanna, som jobbar i köket på SAS, tagit över extrarummet. Dock bara tillfälligt för planen är nämligen att svensken Hannas kusin ska flytta hit i februari någon gång...
Kommer vara lite förvirrande med dessa Hannor nu, hehe!

Här sjunger vi för Ida, spana in Viktor där bak, han tar minsann ton, HAHA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0