Benjamin!

Veckorna går så sjukt fort, det är redan helg igen!
Veckan har vart väldigt bra, minus sjukdomarna som gått här i huset... Lisa fick helt plötsligt influensa i söndagskväll som höll i sig ett par dagar, jag fick flytta ut ur rummet och bosätta mig på Matildas golv i två nätter och vi alla lyckades faktiskt unvika att bli smittade :o Matilda har även problem med sin hals och vi misstänker att det är halsfluss, hoppas inte!
I onsdags satte jag, Lisa, Hanna och Matilda oss på puben Flyt i byen där vi spelade kort och drack vin, mys!
Annars har jag tränat en del, jag gick på Zumba en kväll där man fick testa på olika danser, sjukt kul och ikväll har jag vart på Yoga, det var så skönt att jag somnade på slutet under avslappningen!

Jag sitter just nu och kollar på Benjamin-klipp på Youtube, sjukt kul ju! Ska snart sova... Ska upp och jobba på Knollen imorgon och på kvällen blir Idas födelesedags-middag av :)



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Haha, det e SOO DU att somna under avslappningen!!

Ni verkar ha riktigt roligt!

Har hort om Zumba tidigare. Skulle vilja testa!

Maste hem och aeta mat nu efter plugget.



Skype onsdag kvall efter kl 19tiden?

Pussy

2011-02-01 @ 12:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0