Kreta i påsk?

Har precis sett klart på halv åtta hos mig som vi alla följer stenhårt denna veckan eftersom Matildas mammas kusin, Markus, är med, kul!

Alla hjärtans dag igår, jag saknade min Arvid såklart men hade en mysig dag ändå. Jobbdagen gick ovanligt fort, sedan körde jag och Lisa ett hårt spinningpass innan vi for hem till vår kära hemmafru Matilda som lagat grönsaker och dip-snacks och kokat majskolvar till oss alla, mums, mat är äkta kärlek!

Åh, imorse besökte jag och Matilda en resebyrå i byen och reserverade en resa till Kreta i påsk. Eftersom vi åker hem till Sverige i början av juni och våran semester i påsk är ganska tätt inpå så är vi mer sugna på lite utomlandsresa än hembesök, vore sååå skönt, men funderar ännu!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag tycker ni gor r'tt i att hitta pa ngt storre sadaer.. Skaffa er upplevelser!

Sj gillar jag Aix mer och mer for var dag som gar. Vi naermar oss halvtid! oh la la

2011-02-17 @ 11:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0