Tre år baby

Distansen suger rejält idag, vill så gärna vara med min käre man. Tre år tillsammans idag :) ♥

Helgen var kanon. Hannas mat var såå god i fredags och filmen var faktiskt bättre än boken, jag blev positivt överraskad!
På lördagen efter att vi slutat jobbet på SAS vid elva förfestade vi i omklädningsrummet, jag, Matilda, Gabriella & Maja och drog sedan ut på Byen. Eftersom Gabriella bara är 19 gick vi till Rogers där det typ bara är småttingar men vi hade skitkul ändå! Natten slutade med jacuzzi-efterfest hemma hos de andra svenskarna här i Tromsdalen. Jättekul kväll, dock mindre kul på söndagen...

Dags att sova, imorgon ska jag upp tidigt och gymma innan jobb, det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0