Ledig måndag

Måndagarna är ännu väldigt lugna på Knollen så vi kör vidare på våra lediga måndagar, underbart!
Jag och Lisa lyxar till det i köket idag, Lisa gör egen köttfärssås och jag åt precis upp min ugnsstekta lax, couscous, pestosås och smörstekta champinjoner, munorgasm!
Annars idag har jag sovit ut, tvättat, promenerat in till byen, shoppat och skypat med Ulrika. Som jag saknar henne!

I helgen belv det som vanligt fest och jobb. I fredags förfestade vi hos grabbarna vilket var skitkul, sedan for vi till byen och hamnade på Rogers såklart, det var inte något att ha så vi åkte tillbaka till Tromsdalen på efterfest. Vid fem tog jag en promenix hem då jag även mötte Lisa som var på väg till jobb (hon måste gå dit eftersom bussarna inte går så tidigt) och råkade skrämma skiten ut henne då jag dök upp bakifrån med luva på, oops, hah!
På lördagen blev det jobb på SAS på kvällen, slutade vid ett. Jag och Lisa övernattade på hotellet, sängarna där är helt fantastiska! Tyvärr fick vi inte så mycket sömn för vid sex var det dags för jobb igen på frukosten, det var en massa gäster och det blev lite små kaos men det gick bra.
Efteråt tränade vi en och sedan körde vi en storstädning här hemma allihopa. På kvällen hade norska Hanna halv åtta hos oss, hon är ju kock så det var ingen dålig mat vi fick. Fläskfilé, potatis, rödvinssås, sallad, palsternackspuré och broccolipuré, såå gott, vi alla åt tills vi knappt kunde resa på oss!

Jag, Viktor & Matilda i fredags då vi dansade, ser lite kul ut, haha!

Kommentarer
Postat av: Ricky och Yvonne

Tack Elin för att du uppdaterar oss, Matilda skriver ju aldrig på sin blogg :( Vi får här höra lite ifrån bakvägen ;)

2011-02-21 @ 19:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0