Halv åtta hos oss

Det är precis vad som är på gång här i huset, dock lite försenat då klockan snart är åtta, hehe. (Svenska) Hanna står och lagar mat, det blir ostfylld kyckling inlindad i parmaskinka med pestopasta, sjukt gott. Vi har tänkt köra sådana här kvällar då vi gör middagar till varandra, förrförra lördagen gjorde jag ju sushi till oss som jag skrev om...
Sedan ska vi se en film som jag hyrt, Eat Pray Love, jag hoppas filmen är bättre än boken!

Vilken härlig helg det blir... Vi är lediga från Knollen imorgon så då ska jag sova ut och äta en lång frukost och slappa innan vi börjar jobba på SAS vid fyra. På söndag ska det blandannat tränas :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0