Apor i polisens bur

Gaaanska så galen helg. I fredags hade vi ovanligt många och stora förbeställningar på Knollen så alla vi fyra tjejer var tvugna att börja jobba klockan åtta och sätta igång och göra baggar direkt och så fortsatte det ända fram till klockan sex då vi stängde, baggar konstant verkligen! Vi fick knappt sitta ner och ta lunch för det var så mycket att göra. Det var tydligen den "värsta/bästa" dagen någonsin, galet! Direkt efter jobbet där fortsatte jag, Matilda och Hanna jobba fast på en privatfest där vi serverade. Väldigt smidigt jobb och vi var klara vid elva.
På lördagen var det nästan lika mycket att göra på Knollen och eftersom jag var sliten i kroppen från fredagens jobb blev det lite påfrestande. När vi slutade jobbet där vid fyra gick Matilda och jag direkt vidare till SAS där vi jobbade fram till tolv. Istället för att jobba på bankett fick jag jobba i restaurangen då de var för få servitörer och det var himla kul!
Kvällen slutade inte där minsann, utan vi gjorde en lite repris från förra helgen, jag, Matilda och Gabriella festade till det i SAS omklädningsrum och gick sedan till Rogers och dansade. Efter stängning var vi ett gäng som skulle ta taxi till grabbarna i Tromsdalen för efterfest. Vi hade tur (trodde vi) och stötte på en ledig maxitaxi och hoppade in. Efter några hundra meter stannar en polisbil oss... Ena polisen ber chauffören stiga ur och förhör honom och den andra förhör oss. Det visade sig att vi åkte svart-taxi och det slutar med att vi alla (ej chauffören) får skjuts till Tromsdalen bak i polisbilens "fyllecell"! Vi kände oss verkligen som apor inlåsta i en bur! Så galet!
Vi hade jättekul på efterfesten med lite gött jacuzzibad och trevligt umgänge :)

Nu ska vi sambos strax in till byen för att äta middag ute med Lisas föräldrar som är på besök här över helgen. Åh vad gott, jag är sååå hungrig!

Kommentarer
Postat av: Babzan

Det är visst en hel del du få vara med om på dina jobb utomlands....Hi hi hi hi

Taxi som taxi bara man kommer dit man ska ha ha ha

Va rädd om dej !!!

Kram Kram :-)

2011-02-13 @ 21:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0