Senaste dagarna

I torsdags gick vi ut, jag, Lisa och Matilda, vi började i lobbybaren på Sas där Joachim ,aka "Jochiboi", gjorde jättegoda drinkar till oss, Paparazzi & White Lady fick jag. Så goda! Sedan gick vi vidare till Grunder tillsammans med Jochiboi och norska Hanna. De hade invigning för den nya undervåningen, det var riktigt fräscht!
När det stängde vid två åkte vi hem till oss, även med Terje som var dritings (askalas på norska) där vi hängde en stund innan jag och Lisa somnade skedandes, mys.
I fredags efter jobb bakade jag tårta inför lördagen och såg på filmen Dagboken med Matilda & Sara. Den är så bra och slutet av filmen blev extra fint då vi fick oss ett litet norrsken här samtidigt.
På lördagen blev det jobb på Knollen och sedan var det bara att åka hem och göra sig ordning inför kvällen. Vår kära Iselin fyllde nämligen 20 igår, söndag, vilket firades med förfest och utgång. Vi for till Grunders där vi stannade till stängning och sedan blev det en liten efterfest hemma hos Iselin.
Igår var vi slitna allihopa men trots det vart vi tvugna att städa, det behövdes minsann! Under dagen flyttade Sara in här. Hon har nämligen bott i Peters hus så länge så norska Hanna kunnat flytta ut från rummet och sådär. Så nu bor Hanna i vardagsrummet fram tills att hon hittar ett nytt boende och det lär bli ganska så trångt men det ska nog gå bra.

Vi ser just nu på Desperate Housewives här hemma, sjuukt spännande!


Iselin får en brinnande födelsedagsdrink på Grunder, dock syns det inte på fotot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0