Utgång & påskägg

Jag, Lisa, Matilda & Sara tittar just nu på filmen Inception, så jäkla bra är den, jag har sett den en gång förut. Vi smaskar även på vårt påskgodis som vi sprang runt och letade efter tidigare idag och var lyckliga som små barn då vi fann våra ägg.
Igår blev det utgång som sagt. Vi började med förfest här hemma, jag, Matilda, Lisa, svenska Hanna, Sara, Iselin, Håkan, Frida & Kjetil, det var väldigt trevligt! Sedan for vi till Grunder där vi träffade Peter & Tomas som hade stängt Knollen för natten för att kunna gå ut ihop, de är galna! När Grunder stängde åt vi lite nattamat och gick sedan till Tomas för en liten efterfest.

Charmig bild på Kjetil, Frida & Håkan

Det fina ägget jag fick utav Sara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0