What a night

När vi jobbade på SAS i torsdags träffade vi ett par svenska jenter som precis som oss bara är här och jobbar ett tag. En av dom, Felicia, fyller år idag så henne firade vi igår. Jag & Matilda hängde först hemma hos Felicia med hennes kjereste, deras grannar Martin & Erik och Anna som också jobbade på SAS i torsdag. Vi hade jättekul tillsammans i deras trånga kök!
Sedan gick vi ut till ett ställe kallat Mojo där det tyvärr var en hel del fjortisar men vi hade jäkligt kul på dansgolvet! Vid fyra vad jag hemma i sängen och idag efter att ha slappat fram till två tiden gick jag och Matilda och solade, sedan har vi städat, bakat och kollat på SATC allihopa. Våra söndagar här hemma är så mysiga :)
Ikväll ska vi kolla på Julie&Julia som jag köpte för 59 kronor idag. Vilket kap, det är en galet bra film!

Goaste jenterna!


På väg till Mojo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0