Hälg

Lååång dag. Idag har vi sålt så galet mycket baguetter och jag är sjukt trött på att säga "grov eller fin" just nu. Det betyder "ljus eller grov" och man frågar kunden det varje gång han/hon beställer en bagge. Kan bli lite tjatigt!
Det var iallafall väldigt stressigt och ingen av oss hann ta lunch förrän efter klockan fyra vilket var lite jobbigt...

Efter jobbet gick jag, Matilda & Hanna till HM och firade vår första lön som vi fick idag (den var FET) genom att shoppa litegranna :O hoho

Nu sitter Matilda och jag och ser på Se upp för dårarna som går på tvn, kul film!
Det säga att jag är en kopia utav den ena huvudrollen Rakel Wärmländer, dock ser jag det inte. Gör ni?




Imorgon blir det jobb mellan 12-16 plus nattjobb mellan 01-04.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha kollade till på bilden en sek och undrade om du hade skaffat lång hår ^^ Men visst är du lite smålik :o) Sakna dig sis <3

2010-09-26 @ 09:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0