Torsdag

Sitter just nu helt ensam i lägenheten, alla mina roomies jobbar. Tvillingarna Sara & Tove jobbar alltid kvällar och Matilda & Hanna jobbar extra på någon tillställning på hotell Rica. Jag är glad att de inte behövde mer än två servitriser för jag hade inte kunnat säga nej som sagt och jag behöver vila innan helgen! Det blir jobb på lördag dag så nu blir det ingen vila förrän på söndag. Det blir nog ganska kul att jobba i helgen, det är nämligen festival här nu så det blir mycket folk. Bland annat Ozzy Osborn och A-ha har spelningar här i lilla Tromsö, det ni!

Vi har äntligen fått uppehåll från regnet så efter jobbet tog jag en härlig promenad hem med Kent spelandes i öronen. Underbart!


Hur är det med er där hemma och har hösten kommit?


Kommentarer
Postat av: Du vet vilken nöt det är som skriver ;)

Brr, här hemma är det kallt! Kan bero på min kosthållning eller så är det för att hösten faktiskt är här :S Aja, det är väl bara att välkomna den! Tjocktröjan har åkt på hur som helst!

Annars är det bra och dagarna går undan :)

MissYoo

2010-09-03 @ 12:29:22
Postat av: Du vet vilken nöt det är som skriver

Kan bero på kosthållningen min men kallt är det! Sitter och fryser men har iaf bytt till duntäcket nu och tjocktröjan har åkt på :P Vi får väl helt enkelt bara välkomna hösten :S



Annars är de bra med mig. Dagarna går undan!

MissYoo

2010-09-03 @ 12:31:44
Postat av: Lisa

kent <3

2010-09-05 @ 18:22:47
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0