Ett regnigt Tromsø

Åh, här regnar det för fullt. Det har ösregnat i ett dygn nu och det gjorde att jag inte kunde promenera till jobbet idag. Det har jag gjort varje morgon sedan jag fyttade hit till Tromsdalen, som det heter på denna sidan. Det är så härligt att gå till jobbet, det är som sagt så otroligt vackert här - jag vet, jag tjatar ;)
Detta är utsikten från bron...



Jag älskar Tromsö!

Dagarna går snabbt här och vi jobbar på. Jobbet är kul men det känns verkligen i kroppen för mig som är ovan vid hårt jobb efter ett slappt år i London! Min kropp behöver vila lite men det är inte lätt nu i början då jag känner att jag inte bör tacka nej till jobb. Det blir troligen nattjobb på Knoll og Tott på fredag, SAS på lördagkväll och så frågade Peter idag om vi kan jobba lördag-dag på Knoll då de har för lite folk och man vill ju inte säga nej som sagt... Vi får se hur det blir.


Nu är det dags att sova. Ha det!



Kommentarer
Postat av: therese

åå va härligt att du trivs så bra elin! Känns så skönt att ni trivs!!

2010-09-02 @ 20:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0