Søndag

Här ligger jag i min och Tildas renbäddade säng. Gott!
Denna söndag har vart som alla andra underbara söndagar - ledig, slappa, tvätta och fixa, SATC, baka, sola. Och så har jag faktiskt skrivit brev till mormor, äntligen, det tog bara en månad att ta tag i det...

I fredags kväll chillade vi mestadels. Matilda och jag lekte frisörer och klippte varandra... "Herregud" tänker väl ni, men det gick faktiskt jättebra och nu är mitt hår kort och fräscht igen :)
På lördagen jobbade vi på Knollen och på kvällen firade vi Anna som fyllde år. Vi förfestade med vin och tårta i hennes & Cecilias mysiga lägenhet. Det var jag, Matilda, Anna, Cecilia och Felicia och vi hade jättetrevlig tillsammans! Senare gick vi mot byn där vi försökte oss in på ett par ställen men utan lycka då Matilda och Felicia är under 20 så det blev Mojo ännu en gång. Vi hade trevligt på dansgolvet ett tag men tröttnade fort och sedan hamnade en vän till Felicia i bråk och kvällen dog lite så vid 2 tiden gick vi förbi Knoll og Tott för Matilda blev hungrig och sedan promenerade vi hem. Jag älskar att gå hem i mörkret här, det är så vackert!

Tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder då jag förlorade min kamera igår. Jag var vääärldens klantigaste och tog upp kameran ur väskan för att rota upp mynten som låg längst ner i väskan till inträdet och glömde den där! Ååååh. Jag kom ju inte på det förrän i morse heller, hur smart är jag?! Aja, nog om det, nu har jag en anledning till att köpa mig en bättre kamera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0