Ont i magen...

Jag har ätit alldeles för mycket bulldeg... Fy mig!
Lediga dagen går fort som bara den... Jag vaknade konstigt nog pigg vid tolv och tog mig hela vägen till vardagsrummet och lade mig där istället och kollade på älskade True Blood till tre-tiden då de andra jenterna vaknade. Vi alla jobbade på SAS igår. Jag och Matilda stod i garderoben hela tiden, jäkligt slappt! Slutade fyra-halv fem och promenerade då hem. På väg hem var vi så hungriga att vi stannade på Statoil och köpte korv (och choklad :o ), gott!

Idag har vi iallafall tvättat lite och jag har bakat massa bullar. Peter har tjatat om att vi ska baka bullar till honom så vi ska ta med till jobbet imon :)
Det hade vart gött att basta idag, kroppen är ganska mör, men jag ska duscha och fixa käk sedan är det dags att ta igen lite sömn...

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Ååh, vad kul att läsa om det nya äventyret! :) Norge verkar ju härligt som tusan! Har faktiskt också funderat på att prova livet där sen :)

2010-09-05 @ 23:14:47
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Elin!

Du var väl aupair i london? Vilket "företag" åkte du med och hur mycket kostade det att åka? Är jättenyfiken då jag själv funderar på att åka när jag tagit studenten.



Kram!

2010-09-07 @ 15:15:17
Postat av: Elin

Svar till anonym:

Ja, jag var au-pair i London och det är verkligen något du borde göra, det var det bästa jag gjort :)

Jag åkte genom Swedish Connection och det är jag nöjd med. Det kostar ingenting där igenom.

Lycka till!

2010-09-07 @ 21:48:11
URL: http://givemethebliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0