Ny sängkamrat

Javisst, om två veckor får jag mig en ny vän att kramas med om nätterna, nämligen Lisa!
Lisa vill till Norge och vi har ett rum som står tomt så hon tar sig hit och ska leta jobb. Dock blir det så att Matilda tar det tomma rummet bredvid då hon trivs bättre "alene" som norrmännen säger. Jag tror minsann att hon är trött på mitt morgonpigga humör, hoho!

Igår var Matilda och jag på bio tillsammans med Anna & Cecilia. Trevlig sällskap, dock värdelös film! Vi såg The American, den var helt händelselös. Man trodde hela tiden att det skulle komma en vändpunkt, men ikke...
På tal om film hyrde vi en bra i söndags här. Filmen The box, en väldigt bra thriller som fick håren att resa sig (och att jag inte vågade gå på toaletten ensam efteråt)! Se den :)


Lisa & me, back in the good old days


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, finast bild på oss :)

2010-09-23 @ 21:49:37
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0