Liten update

Kass uppdatering nu, vilket beror på mycket jobb och lite fritid. Det är även väldigt regnigt & mörkt för tillfället och det gör mig extra trött om kvällarna...
Idag efter jobbet åkte vi och bowlade, ett gäng på 10 pers från jobbet. Det var himla kul!

I helgen blir det chef-fritt på Knollen då båda två åker hem till Sverige ett par dagar så då blir det extra mycket jobb. Imorgon jobbar jag 7-18. Lördag 8-16, natten 01-04 och på söndag ska jag och Matilda in och cutta grönsaker och förbereda litegranna inför kommande vecka, men det får vi göra närsom på dagen eftersom det är stängt. Det ska bli en kul helg men jag lär bli trööött!

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Ulrika

HeJ dArLiNG <3

Var HElgeN bRa? Jag saknar dig och hade hoppats på att du var inne på msn eller skype nu på söndag lunchtid. Jag vaknade sent och ska så småningom in till stan för att fika med Lina (en kompis sen ridningen). Ska bli jättekul!



Hoppas på att nå dig på ngt sätt snart! Messa gärna om du är inne på datorn.. Sj har jag dåligt med cash på mobilen :(

Har förresten haft FF hela helgen då mamma är i Köpenhamn m Olov. Göttgöttigöttgött^^



KÄRLEK

2010-10-03 @ 12:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0