Härlig dag

Som vanligt promenerade jag in, det är helt underbart att starta dagen med frisk luft och vacker utsikt, och sedan sätta sig och äta frukost och läsa tidningen i en halvtimma på jobbet :)
Jag jobbade som vanligt mellan 10-18 och det gick väldigt smidigt idag. Det var lite lagom med gäster och dagen gick fort. Efteråt gick jag, Matilda & Hanna till shoppingcentret Nerstranda och spanade runt lite innan vi gick och handlade mat och tog bussen hem. Vi handlade blandannat grädde och sylt för väl hemma stekte vi pannkakor som vi vart sugna på sedan igår. Åhh, så gott det var!!
Vi har även invigt bastun ikväll. Vi satte oss med håret inpackat och med varsin bok och njöt. Blir ni inte lite avundsjuka? ;)

Pågrundav att det är så lugnt på jobbet under september-oktober, får vi nu turas om att ha lite ledigt och imorgon är det min tur. Jag är ledig fram till klockan ett, vilket jag ser fram emot. Dock har jag inte bestämt mig för om jag ska gå upp tidigt och ta vara på ledigheten eller om jag ska slappa hela förmiddagen :) Vi får se!

Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag tycker inte att bastu och böcker låter som en bra kombination utan en ganska äcklig en... :O Typ svetten som droppar och torkar in i sidorna.. Hehe :P

Men jag blir väldigt lycklig då jag hör att ni får er välförtjänt vila nu! (:

2010-09-22 @ 23:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0