Muss muss

Idag var det en seg dag på jobbet. Vi börjar komma in i perioden då det kommer som minst kunder så det är ganska lite att göra om dagarna och vi står mest och slappar & tjötar vilket är gött såklart! Även gött att det var så lugnt idag att Tomas ställde sig och lagade kyckliggryta till oss alla till lunch, han är duktig på mat han!
Den senaste tiden har många kunder frågat om vi säljer något sött som de kan spise till kaffet men det gör vi ju inte, utan det är bara baguetter, sallader, pajer, bakpotatis och lasagne som säljs. Iallafall så bestämde Peter & Tomas att de från och med imorgon ska testa på om bakverk säljer bra så jag har ikväll bakat kolasnitt och Peter bakar något annat gott. Ska bli kul att se hur det går!

Nej nu är det dags att sova.
Muss & klem
(puss & kram)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Älskade vän!

För det första måste jag skratta lite åt ditt magont efter bulldegen men sen måste jag oxo bli allvarlig och tjuta till att "JAG SAKNAR DIG, din nöt!!" för det märks absolut att du inte är kvar. Tomhet :(



Jag är väldigt nyfiken på hur det gick med bakverken som alla tog med till Jobbet.. blev det 'success'?

Själv bakar jag också. Igår gjorde jag grissini (italienskt) och idag ska jag nog göra ett förösk med chokladskorpor, med det receptet som kommer från dig <3

2010-09-08 @ 11:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0