Måndag

Lååång helg. Igår var jag ganska så död.
I vanliga fall brukar jag försöka sova en stund innan nattjobb men i lördags bokade jag, Matilda och Hanna bord på sushi-restaurangen i byn där vi satt ett par timmar, åt jättegod sushi, pratade och hade det koseligt (mysigt på norska).
Framåt elva-tiden slogs restaurangen ihop med klubben Boccaccio som vi sedan spanade in. Vi taggade jobb genom att dansa loss en stund, det var härligt! Vi tre jobbade natt själva och det gick jättebra även om det blev sjukt mycket kunder ett tag och en del grönsaker tog slut...

Imorgon kommer Lisa, hoho, det ska bli kul! Förhoppningsvis kan jag vara ledig från jobbet på onsdag så jag kan visa jentan runt i lilla byn :)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Issy

Rettelse: koselig

2011-02-15 @ 22:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0