Søndag

Tiden springer iväg, om bara fyra dagar är jag hos min karl!!


Idag har det tvättats, storstädats och solats. När jag låg där i solariet och lyssnar på radion hör jag: "Välkommen till Brun Og Blid (annat sol-center här), idag är det soldagen och du får sola gratis hela dagen", haha typiskt eller??

I veckan har det jobbats en hel del. Var ledig från Knollen i måndags men jobbade kväll i restaurangen på SAS. Tisdag-lördag som vanligt på Knollen. Torsdag kväll på bankett på SAS och inatt jobbade jag på Knollen. Gött att jobba mycket nu då jag tagit ledigt inför Göteborg!

I måndags var jag och Lisa uppe på husägarnas läskiga vind och letade efter julpynt som vi tänkte att de förvarade där, men ikke och det kan vi ju inte vara utan! Så vill någon vänlig själ skicka upp ett paket med pynt till oss, är det mer än välkommet ;)


Foto taget från öa på Tromsdalen, till höger bor vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0