Söndag kväll

Helgen har vart väldans bra. I fredags kväll var jag, Tilda och Lisa barnvakt till Peters dotter Josefine. Peter kom hem till oss för att hämta oss men det blev som så att jag fick köra, vilket var jättekul, det är alltid kul att köra bil, speciellt andra bilar tycker jag. Vi åkte hem till honom där vi hämtade han fru och så fick jag även köra in dom till byn och tillbas igen. Lite läskigt att köra över den smala bron i hans stora Audi!
Vi köpte pizza, åt godis i mängder som Peter köpt till oss, såg på idol (Olle is the man!) och spelade kort. Vi hade jättemysigt, Josefine är så himla go!
På lördagen jobbade jag mellan 8-16.30 och på kvällen blev det utgång. Jag, Matilda och Lisa festade till det här hemma innan vi tog oss till byn och dansade på klubben Driv tillsammans med Anna & Cecila. Kul kväll!

Idag har det inte hänt allt för mycket. Sov till två-tiden, städat och kollat på Harry Potter - Halvblodsprinsen, sjukt bra! Och inte har jag satt min fot utomhus, det har ösregnat hela jäkla dagen, likaså igår och i förrgårr. Usch så tråkigt! Snö börjar det komma också, bergen omkring är helt vita...

Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0