Matildas dag

Bästa Matilda har bursdag (födelsedag) idag :) Det firade vi igår minsann! Vi hade en kombinerad födelsedags/inflyttningsfest då vi hela tiden skjutit på att fira vår inflyttning. Vi var ett gäng här på cirka 15 pers, vänner och arbetskamrater, till och med Tomas. Det var väldigt lyckat! Strax innan tolv garnerade jag tårtan som förbereddes på dagen och vi alla sjöng för bursdags-barnet. Senare tog delar av oss taxi in till byn där vi dansade på Driv och hängde på Knollen. Peter som jobbade skjutsade hem mig och Matilda efter stängning och vi var i säng vid fem-tiden (efter att ha ätit upp tårtresterna, mums!!).

Veckan har gått i rykande fart som vanligt. Tog det mestadels lugnt under min lediga dag. Jobbade på bankett på SAS efter jobbet på torsdagkvällen vilket gick smidigt. Annars har det inte hänt så mycket speciellt.

Idag har det städats som ni nog förstår. Det blev väl lite galet igår, dricka spilldes osv, men då alla sambos hjälptes åt gick det smidigt ändå och efteråt gick vi och åt pizza på Tromsdalen pizzeria, gott var det!

Nu är det dags för Ensam mamma söker, veckans höjdpunkt!

Goaste jenterna...




Kommentarer
Postat av: Ulrikan

Vad bra ni har det! Kul att födelsedagen blev så lyckad för Tilda :) Det var en fin uppdatering på bloggen och jag kan känna mig trygg över att du har det bra.



PS, mamma har minsann fått lyssna på lite "Jag saknar Elin-snack" på senaste! Snart ses vi darlin <3 Så efterlängtat!

2010-10-19 @ 10:52:06
Postat av: tessan

fin bild pa matilda och tomas haha!

2010-10-25 @ 07:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0