En dag i Oxford

Minns ni när jag var i Cambridge i början av maj? Staden Oxford är i samma stil, en stundentstad med massa slottsliknande college och andra vackra byggnader. Jag har haft en jättetrevlig dag med brudarna i Oxford med jag måste erkänna att jag trivdes bättre i Cambridge utav någon anledning... Iallafall så har vi strosat runt bland stadens gator och kikat runt, bland annat på byggnader där Harry Potter spelats in, det är spännande!
Vi åt sedan middag på Jamie's Italian, en utav Jamie Olivers restauranger, vi alla åt färsk pasta vilket var ljuvligt gott! Efteråt gick vi vidare till ett konditori för lite efterrätt innan vi for hem. Mysig dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0