tolfte mars

Känns som jag ofta börjar inläggen med att berätta vad jag sitter och äter på? Haha, för just nu sitter jag nämligen och mumsar i mig torkade daddlar (stavning?), så himla gott och beroendeframkallande!
Jag är nyligen hemkommen. Har idag vart med Ulrika, vi har promenerat i Regents Park, en park i centrala London som är väldigt stor så jag hann inte se mycket av den men det jag såg var väldigt fint så där blir det fler promenader :) Jag kan knappt bärga mig tills sommaren och det blommat ut i alla parker, speciellt i Regents Park lär det bli så vackert!!

Vi hittade ett trevligt klätterträd i parken där vi lekte apor, hihih alltid kul!
Sedan gick vi till Svenska kyrkan där vi köpte kaffe och åt medhavd lunch. Mys. Läste även lite i svenska skvallertidningar, haha, speciellt kul att läsa om de svenska Hollywood-fruarna, de är ju helt underbara!!

Jag ska strax ta Miller till Jason där jag ska stanna hela kvällen för att vara barnvakt. Känns skönt att stanna inne för en gångs skull och spara på pengarna. Likadant blir det imorgon då jag ska vara barnvakt igen fast åt Millers klasskompis, så där sparar jag OCH tjänar pengar. Inte helt fel!






TREVLIG HELG!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag diggar din haircut!

2010-03-13 @ 15:06:53
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0