tjugotredje mars

Jag dör. Så galet jävla rolig scen ur Solsidan!!! "Herregud, jag har blivit Gunvald Larsson..."

 

 

Idag promenerade jag och Lovisa i två timmar i det härliga vädret. Målet var att komma till Clapham för att besöka LIDL, haha. Jag var ute efter deras underbara cappuchino glass men typiskt nog så hade de inte den. Hmm.. Kom hem med lite annat gott istället, blandannat mörkt bröd som detta land har brist på.


Nu har jag precis jobbat klart och ska strax promenera till Richmond där det ska käkas riktig pizza (det var längesen!) på en mysig pizzeria vi spanat in. Det blir som en liten avskeds-middag för Lovisa som är färdig med au-pair livet och lämnar oss nästa vecka :(  Tråk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0