tjugosjätte mars

Inhandlat sötaste prrrickiga tröjan idag. Har velat ha en prickig överdel ett tag nu och vips så dök den upp framför näsan på mig, perfekt!

Idag har det blivit en hel del motion och bakning till mys hos Lovisa ikväll.
Hämtade Miller redan vid tolv då det var sista dagen innan lovet. Så nu startar det tre veckor långa påsklovet, alltså blir det lååånga arbetsdagar för mig. Som tur är får jag en hel veckas ledighet då även min Arvid kommer. Snart får jag äntligen hålla om honom igen!!! ♥

Reseigh är ute på "tea" (=fika) med Miller just nu, strax ska jag möta upp dom för att ta Miller vidare till Jason där han ska stanna över helgen. Detta gör jag alltid varannan fredag då Jason inte klara av att träffa Reseigh utan jag får ta Miller dit istället.. Tråkigt att det ska behöva vara så, för Millers skull.


Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0