tjugoförsta mars

Kul dag igår! Började med en promenix i East Sheen då jag lyckades gå lite vilse ett tag och det började regna en massa på mig. Så det kan gå. Väl hemma åt jag frukost och fixade mig ordning inför kalas :)
Jag och Lovisa köpte party hattar och tog oss in till stan där Annas 21års kalas startade på McDonalds, haha! Vi tvingade på Anna den härligaste outfiten för dagen. Hon lyste verkligen upp då vi promenerade bort till Svenska kyrkan där hon fixat marängswiss (ÅÅH, hon är underbar!!). Fulla i våra magar lekte vi sedan en massa lekar. Ett himla bra födelsedagsfirande!
Efter kyrkan stängt tog jag mig hem till Hanna där vi taggade utgång med vin och sushi. Mums. Matilda kom senare och när vi var klara tog vi oss ända till Richmond där vi dansade loss på The Bull till stängningsdags.
Smidigt för mig att ta mig hem sen, tio minuter med buss. Yeah!

Dagens tanke var att ta sig till Camden Market med Hanna och Tilda men vi är inte i toppskick efter gårdagen så det blir slappardag istället med film hon Hanna senare: NEW MOON ♥



Kommentarer
Postat av: Ricky Vahlgren

Dom tre vise mä/kvinnorna :)

2010-03-21 @ 16:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0