tjugofjärde mars

Promenix i Richmond Park idag med Lovisa och Lovisa. Lovisa nummer ett känner ni till och Lovisa nummer två är tjejen som tog över Carolines familj här i East Sheen i januari. Alltså har Lovisa nummer två vart här i två månader och idag var det första gången vi sågs. Helt galet!

Har sedan vart hemma för att kunna öppna åt städerskan Lilly. Japp, ni läste rätt, Reseigh har skaffat städerska. Äntligen säger jag, nu är jag ledig på torsdagar! Det bästa är dock inte att slippa städandet utan att slippa perfektionisten Reseighs klagande. Jag har fått klagomål på mitt städande ända sedan jag kom hit så jag förstår inte riktigt varför hon inte skaffat städerska tidigare...
Jag är nog inte världsbäst på att städa men jag gjorde mitt bästa hela tiden och Reseigh är perfektionist utav den värsta sort och hade alldeles för höga krav...
Men YÄY, ledig på torsdagar! :D

Hämta Miller nu och ikväll barnvakt.

Kommentarer
Postat av: Lovisa nr 2

det var trevligt att promenera med er! vi ses väl hos neikter imorn kväll?

2010-03-25 @ 22:14:01
URL: http://a-l-h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0