tjugoandra mars

Precis tittar klart på Up, och ååh så söt den var!



Världens läskigaste sak hände idag... Jag städade salongen som vanligt och skulle rengöra toaletten, då jag öppnar dörren ser jag något jättestort precis framför mig på väggen - en SUPERstor spindel och jag skriker högt som bara den! Jag får panik och tar rengöringssprayet och sprutar & sprutar ända tills den inte rör på sig och jag tror den är död.. Men icke, för när jag tar upp den med en bit papper så börjar den kravla med sina sliskiga ben igen och jag skriker och mosar den fort som fan och usch... Det bara knakade i pappret! Sedan spolade jag ner det...
En riktig skräckupplevelse!!
Om jag har spindelfobi? Nej inte alls....


Kommentarer
Postat av: tilda

stackars lilla spindel!

då var det ditt fel att det började regna på eftermiddagen, fy på dig elin !!!

2010-03-23 @ 01:11:27
URL: http://matildavahlgren.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ah, den filmen är ju så söt :) Älskar hunden!



Och du, du är inte den enda som hatar när det knastrar i pappret när man fångat in ett sådant äckligt kryp... Huuee :S

2010-03-23 @ 15:24:09
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: Ulrika

LOL, sitter här och skrattar högt!!

Kan precis tänka mig hur det såg ut xD

You made my evenin' honey!

2010-03-24 @ 00:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0