tionde mars

Sitter just nu och mumsar i mig egengjord köttfärssås (för första gången sen jag kom till London!!) med cous-cous till, fruktansvärt gott! :)
Dagen har spenderats med Tildur. Vi möttes i Nothing Hill där Tilda skulle prova en klänning som hon spanat in, det slutade dock med att jag köpte den istället. Haha, detta händer ofta känns det som, att jag köper det som Tilda från början vill ha?
Sedan tog vi oss vidare till Harrods då Tilda aldrig vart där. Hon tycker precis som jag - väääldigt överskattat så vi gick vidare till H&M istället där man som vanligt gör massa onödig shopping. Menmen, det är ju billigt!

Ska ta och stryka lite nu sen ta mig till en pub i närheten och träffa lite vännor :)


The new dress

Kommentarer
Postat av: tilda

grrrr heting där ;D

2010-03-11 @ 12:37:24
URL: http://matildavahlgren.blogg.se/
Postat av: Ellen

Riktigt läckert!

2010-03-11 @ 14:53:29
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0