sjunde mars

Jag är tröööött! Men det är så det blir när man håller igång hela helgen och har kul :)
Det blev utgång i fredags. Jag, Tilda, Hanna, Emma och Stina dansade loss hela kvällen på pub/cluben Yetes vid Leicester Square. Gratis inträde, billiga drinkar och bra musik - kanonställe! Så härligt att dansa av sig!!
Farligt sedan då jag fick åka hem ensam... Jag var så trött att jag somnade på bussen och åkte förbi min hållplats, tur var att en trevlig australienare väckte mig och jag bara åkte en hållplats för långt!! Det är det värsta med att festa i city, det tar nästan två timmar hem och man blir ju sååå trötter!
Lördagen spenderades med Matilda på soliga Portobello Road. Kan ni fatta att vi haft strålande solsken hela veckan?! :D Och fattiga au-pairer som vi är satte vi oss sedan på ett café med medhavd lunch och köpte kaffe till. Hihi, mysigt var det!
Sen kom Frida och vi åkte vidare till Svenska Kyrkan och Melodifestivalen. Pernilla Wahlgren, vilken besvikelse... Jag blir inte förvånad om hon kommer vidare till Eurovision så konstig röstning som det är i år?!
Louise - Ulrikas gamla klasskompis och min gamla (ultimate)frisbee-kompis som studerar i Brighton var på besök i London under helgen och var med i kyrkan. Himla kul att träffa henne!!!
Efter Melo åkte jag, Frida och Rebecca till Rebeccas svenska vän som bor ihop med sin britt-pojkvän. Hemma hos dom var det fest, dock stannade vi inte så länge, trötta som vi var men det var väldigt trevligt att träffa lite britter för omväxlings skull!
Denna söndag har vart helt underbar! Jag, Anna, Frida, Matilda och Hanna har suttit på ett café halva dagen där vi pratat, skrattat och pysslat. Hihi, vi satt och klippte, klistra och rita massa kort till typ påsk och mors dag (som är på söndag här i England?). Myyys!





Vi gick efteråt till Mcdonalds där vi hitta dessa två, Angel & Bob!


Älskade, älskade Portobello Road...




Anna tror redan att det är sommar och vandrar runt i sina flipflops, hon är gaaalen!

NATTINATTI :)









Kommentarer
Postat av: louise

aa jättekul att ses! pernilla wahlgren xD hahaha uschja

2010-03-08 @ 14:44:00
URL: http://brightlou.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0