nittonde mars

Klockan är i England ett på natten så egentligen är det den tjugonde mars, menmen jag ska berätta om den nittonde så det passar bätte :)
Dagen har vart kanon! Jag lämnade Miller i skolan som vanligt imorse vid halv nio och var sedan ledig resten utav dagen... Jag tog mig in till Oxford street och mötte upp Ulrika för shopping och sen en fika med de två Jönköpings-töserna Hanna och Viktoria. Tiden flög iväg och helt plötsligt hade vi suttit där i tre timmar...Väldans trevligt! Vi fortsatte sedan vår shopping och vi gjorde båda massa fina fynd...
Jag sade hejdå till Ulrika och tog mig vidare till Kensington där jag sprang in på Waitrose (matbutik) för att ladda upp med vindruvor och choklad inför kvällen, mums. För det var dags för bio! Vi var ett gäng som såg Alice In Wonderland i 3D. Åååh vilken häftig film!! Jag antar att 3D;n gör ganska mycket... Stackars Jönköpings-bor som inte har det... Men jag har hört att det snart kommer dit, stämmer det?? :D Hoppas!!!

Nu är det dags att titta på senaste avsnittet av Solsidan, underbara serie!!! Sedan nana, så nattinatti på er :)

 



Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag såg också den häromdagen, fast inte i 3D då... Men du har rätt! Det kommer till lilla Jkpg snart, typ slutet av mars har jag hört :)

2010-03-20 @ 21:22:31
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0