Klant-Elin

Hur klantig får man vara?
Miller var iväg på en playdate på dagen idag så då passade jag på att uträtta ett par ärenden här i East Sheen, banken åt Reseigh, köpa lite hygienartiklar på Superdrug och sedan shoppa lite på Waitrose, blandannat yoghurt. Påväg hem skiftar det helt plötsligt från solsken till spöregn och jag börjar springa, det gör jag inte om igen för gatorna här i East Sheen är minsann slarvigt gjorda och jag snubblar till och flyger fram, får skrapsår på händerna, smäller till stjärten rejält och smutsar ner hela kläderna. Och såklart spricker yogurten i påsen som är full med alla saker jag köpt under den lilla shoppingturen. Typiskt. Inte nog med det så skulle jag och Miller byta lampa i hans jordglobs-lampa, tror ni inte jag på något jäkla vänster lyckas tappa hela bollen (som man var tvungen att ta loss från lampan) i hans huvud?! Han börjar såklart gråta stackarn :( Jag har även spillt på mig själv flera gånger och vält ut mjölburken så mjölet vällde ut...
Jag borde nog stanna på mitt rum kväll...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha! Haha!! HAHA!!!!! Jag har inga ord så roligt! :D Haha! Åå Elin jag saknar dig! Miami är härligt men det finns inga fina vänner som du! <3

2010-03-31 @ 03:25:17
URL: http://annalondon.blogg.se/
Postat av: tilda

hahahhaha lyckodag ? ;) hoppas du inte slog dig allt för ordentligt bara !

2010-03-31 @ 10:16:43
URL: http://matildavahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0