Hey, soul sister

Sen babysittar kväll igår, kom inte i säng förrän strax innan två. Men det var såkart värt det då jag fick 50 pund i hand! Upp tidigt idag för att åka till Camden en sväng innan jag for vidare till Svenska Sjömanskyrkan där jag och några vänner bänkade upp med cheesecake och kärt svenkt kaffe för att fira det fina bröllopet. Ååh, Viktoria & Daniel, man blev ju helt förälskad i båda två då de såg så kära & lyckliga ut. Och under vigseln gick det inte undgå att fälla ett par tårar... Vilket vackert par!
Kvällen spenderades hemma hos barnvaktande Hanna där jag, hon och Tilda tillagade tacos och såg på film, dock somnade jag rätt tidigt in i filmen, som vanligt vill säga...

Imorgon hörruni, då ska jag göra en sak som jag funderat över länge nu - but it's a secret for now...



Kommentarer
Postat av: Ulrika

You Rich Bitch!! ;)

2010-06-21 @ 23:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0